
Kom ihåg att rapportera mätarställningen för ditt båthus senast den 30 juni. Använd formuläret på sidan för att skicka in avläsningen. Tänk på att det är själva mätarställningen som ska fyllas i, inte förbrukningen, eftersom systemet räknar ut förbrukningen automatiskt.
För båthusägare som inte har rapporterat sin elmätarstållning senast den 30/6 debiteras med 1000 kr.
Elförbrukningen debiteras nästkommande år tillsammans med medlems- och övriga avgifter.
För frågor, vänligen kontakta:
Lena Ludvigsson-Nordin
Telefon: 070-263 53 88,
E-post: el.lena.sms@gmail.com
Avläsning ska skickas in senast den 30 juni varje år.